*

Pierwszy numer "Gwiazdy są w porządku" już dostępny!

Jakis czas temu Alth donosil o tym, ze Galmadrin pracuje nad nowym, darmowym magazynem o Zewie Cthulhu. Dzisiaj mozna juz pobrac pierwszy numer ze strony wydawnictwa. — www.galmadrin.com
       
Avatar dodane przez: drozdal do kategorii: RPG | stało się popularne 2222 dni temu.
pokaż w ramce · antygłosuj
Komentarze Kto głosował Powiązane

Wiadomości powiązane

Komentarze

Magnes 2222 dni temu 0
Co to za moda na poziome PDF-y? Jeśli tworzy się pisemko do czytania na ekranie, to może lepiej po prostu zrobić stronę internetową? (Ta, wiem, czepiam się, ale wkurzyło mnie dodatkowo że się pełnoekranowo uruchomiło, brr.) Mam nadzieję, że treść warta takiej męczącej formy. ;)
Seji 2222 dni temu 0
Jest blad w spisie tresci (teksty zamienione miejscami wzgledem faktycznego rozmieszczenia tresci). Fullscreen irytujacy, fakt (ja umiem sobie wlaczyc jak chce, zwykle nie chce).

EDIT

Ale wywiad to mogli lepiej obrobic, chyba mailowo byl przeprowadzany i pozostalo troche rzeczy do wywalenia (BTW "Ja"? ech ;)).

PS. tresc fajna. ;)
drozdal 2222 dni temu 0
Kapke nieczytelny, ale wiecie jak jest - to Polska, tu sie nawet na darmowe rzeczy narzeka :D

Pozatym gratulacje za ilustracje.
Magnes 2222 dni temu 0
Yep, obowiązkowo. :) Postaram się zrecenzować treść jak przeczytam. :)
Krzemien 2222 dni temu 0
Mi się podobało, dla mnie za mało macek co prawda ale nie jest źle. Osobiście wolałbymm materiały takie jak w MiMach typu Archiwum Wydziału X ze świetnym tekstem o wydarzeniach na platformie wiertniczej na Bałtyku.
Raziel 2222 dni temu 0
Bardzo fajny numer, przeczytałem od deski do deski. Super. ;) Chociaż osobiście wolał bym troszkę więcej przydatnego do gry stuffu, jedna przygoda to troszkę mało.
drozdal 2222 dni temu 0
Ponad 60 stron materiałów to na prawdę ogrom pracy. Byleby tylko udało im się utrzymać takie tempo miesiąc w miesiąc.
KFCs 2222 dni temu 0
Ten numer chyba taki miał być po trochu wprowadzenie dla nowych, po trochu przekrojowy, a poza tym w miesiąc po premierze i w sezonie ogórkowym i tak jest nieźle, z czasem miejmy nadzieję materiałów garmażeryjnych przybędzie ;)
Alth 2221 dni temu +1
Fajna sprawa, trzymam kciuki za powodzenie czasopisma :)
Wyślij komentarz
The Lost Heroes - platformówka na Androida